Vlad wrote:vientos....
ya vieron como se llama su Manager: Vadim.....
Igual que yo.....jajajaja
oh cierto si recuerdo haber visto eso alguna vez
| Welcome | |
|---|---|
| Welcome, bienvenido to OT Locos. You are currently viewing our boards as a guest, which limits your access and prevents you from viewing discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to view all topics, post, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, <a href="http://otlocos.freeforums.org/ucp.php?mode=register&sid=79aaae9cd4135c29e990fbafa59f0d3f">join our community today</a>! |
|
en wvr y affliction ese wey puede firmar con quien caiga de hecho cualquiera qe no este en zuffaDracco wrote:no seras ruso kbron? jejeje
Imaginense, 5 rounds de Fedor ! wow !
Me late q sea en DREAMS su pelea en japon, quien mejor q Barnett pero este wey esta en WVR...
Cro cop acaso??

streetfightbanchou wrote:en wvr y affliction ese wey puede firmar con quien caiga de hecho cualquiera qe no este en zuffaDracco wrote:no seras ruso kbron? jejeje
Imaginense, 5 rounds de Fedor ! wow !
Me late q sea en DREAMS su pelea en japon, quien mejor q Barnett pero este wey esta en WVR...
Cro cop acaso??

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests